Måndag 30 januari 2012

God dag mina vänner! Jag har nu hållt mig ifrån bloggen i några dagar och jag skyller detta på n0llningen. Men ååh så roligt jag har haft det!
Snabb repris:
Måndag: Kidnappning och introduktion över vad vi skulle göra under veckan. Det blev förfest och sedan på kvällen fest. Jag jobbade dock i baren på Nv denna kväll och det var bland det roligaste jag gjort på länge! Superb!
Tisdag: Vi möttes upp på stan för att göra lite stadskamp och visa de nya vart allting ligger och sånt. Superkul! Det blev även förfest och sedan fest med temat "Kom som en låt".
Onsdag: Vi möttes på stan vid 12 för att göra fotolistan(en lista med saker som n0llorna ska göra, så får de olika poäng för de olika grejjerna). Jag kom dock efter 13, då jag ville gå på föreläsningen vi hade. Efter detta var det dags för Winter Challenge, vi skulle bygga en bock! Våra bock, Bärs-bocken, vann för övrigt! Sedan var det förfest, sen BARacken-intro(teknologernas, voxarnas, hälsopedagogernas och pedagogernas pub) och sedan Kåren-intro efter det.
Torsdag: Uppdrag på stan, vi skulle göra ett midsommarfirande. Jag hoppas att de var superkul, jag låg tyvärr hemma och tog igen lite sömn denna aktivitetsdag. Jag var inte heller med på vinbrännbollen, men jag antar att den också var superkul! Efter detta var det förfest och sedan redovisning av fotolistan som följdes av fest på NV.
Fredag: Storstädning på Nv efter alla fester som hade varit. D.v.s skrubba golv och ta reda på annat trams. Det blev sedan fördrink innan finsittningen och sedan finsittning som följdes av fest på Kåren.
Jag har haft en superrolig vecka med alla nya underbara människor och jag hoppas att alla har tyckte likadant! :)
Helgen blev en allmän slapphelg då det var drygt att kliva upp på fredagen. Men jag har nu sovit ikapp sömn och ätit ikapp alla kalorier som jag har missat denna vecka. Jag är tillbaka på fötterna. Nu är det dags att börja läsa ikapp i micron(= microekonomi) också. Men det känns som piece a cake faktiskt! Jag hänger med på föreläsningarna och förstår vad han säger i alla fall :)
Men nu ska jag ta och återgå till läsningen. Hoppas att ni har haft en underbar vecka och ha en riktigt trevlig kväll! PUSS! /K. :)


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0