Lördag 14 januari 2012

God kväll! Dagen i ära har jag spenderat inomhus och instängd på rummet typ. Ibland behöver man sådana dagar också. Men mest för att jag har skrivit på tentan. Blä. Men anywho, kul kväll igår! Träffade lite nytt folk som jag lärde känna och så :) Trevligt! Kom hem på tok för sent och sov till ca 10:00 idag. Usch, dåligt samvete. Men men, måste få sova ut någon gång också.
Kvällens planer är att strax bege mig mot stan och bussen, så ska jag åka till Sandviken för att gå på restaurang och äta med familjen. Mysigt! Dock kommer jag komma dit drygt en timme innan bordsreservationen, så jag ska sätta mig i väntsalen på stationen och skriva lite mer på tentan. Man måste ju utnyttja all tid man kan effektivt! Morgondagens planer är att gå upp tidigt, tvätta, skriva klart tentan, gå på rask promenad, plocka ur garderoben och städa. Eftersom de håller på att renovera badrummet måste de riva lite i min garderob för att ta bort avloppsrör, så då får jag leva med kläderna på golvet ett tag. Men det är ju ändå där de brukar hamna ändå så :D
Ska bli skönt att få det renoverat i alla fall! Nää, nu börjar jag svamla bort lite tid här. Dags att gå snart, så måste börja fixa det sista :) Adjö! /K.
slänger in en bild på min saknade syster! ♥


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0