Lördag 18 februari 2012

God eftermiddag :)
Jag har tyvärr inte hunnit med att uppdatera så mycket, har varit helt slut i huvudet.
Men i torsdags åkte jag till P efter kören för att sova över där. Myyyyyyysigt! Drog sedan till skolan på fredagen vid 11 för att plugga lite med S. J och G kom också, men de pluggade inte så himla mycket. Drog sedan ner på stan en sväng för att köpa överstrykningspennor. Efter det drog jag hem och käkade för att sedan dra hem till S och plugga med henne och J. Jag och J drog sedan hem till henne för att chilla lite och sen drog vi till Churchstreet Saloon och åt mat med massa nya ettor. Supertrevligt! Och det var verkligen supergod mat där också :) Gick hem till J efter det för att chilla ett tag, men vi var helt döda båda två!
Idag har jag varit på Erikshjälpen med J och shoppat lite. Sen träffade jag S för lite plugg på stadsbiblioteket. Jag mötte sedan upp A, J och S på CoffeeLounge och här sitter jag nu! Blir nog kvar ett tag till för att skriva lite på micron. Känns som om jag måste få klart detta så jag bara kan börja plugga på det! Tentan är ju nu på fredag! Hoppas bara att det går vägen :)
Men nu ska jag fortsätta plugga lite. Take care! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0