Måndag 13 augusti 2012

Hallå! Efter ett långt sommaruppehåll ska jag nu försöka vara tillbaka. Det kommer dock bli lite svårt att uppdatera dagligen då nollningen snart drar igång och det är mycket som skall planeras innan. Men jag ska göra mitt bästa :)
Sommaren har varit helt okej, jag har för det mesta jobbat så jag ser fram emot massor av cash sen ^^,
Första helgen i Gävle efter sommaren har nu varit helt galen! Att jag har lyckats hålla mig ifrån dessa människor under så pass lång tid är helt otroligt. Under de senaste dagarna har jag insett hur bra jag trivs i Gävle.

Var på konsert i lördags också! Lars Winnerbäck spelade i Gävle, så why not liksom?! Konserten var helt awesome, jag döööör! Han var underbar, stämningen var underbar, allt var så himla AWESOME! Att han sedan hade typ den bästa repotoaren gjorde hela saken bara ännu bättre!
Kanske kommer upp lite bilder sen när jag orkar :)
Men nu ska jag ta och göra mig i ordning lite för dagen! Tjing till nästa gång! :)


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0