Torsdag 5 april 2012

God morgon!
Klockan har precis slagt tio och jag har redan hunnit till gymmet och efter det ätit frukost! Det var verkligen superskönt att springa nu på morgonen. Tänkte att jag skulle gått på en powerwalk, men mina utepromenadskor är nerpackade och ska med till avesta. Ska bli skönt att få komma hem ett tag faktiskt. Ska dock ha med mig lite saker och pyssla med, men det är alltid skönt att få byta miljö ibland.
Igår fick jag en förfrågan av en nära vän om jag kunde komma till sthlm för att ställa upp som modell för hennes sminkportfolio. Jag hade verkligen velat åka dit, men det blev så kort om tid och alla mina planer blev kaos! Hade varit superkul, men då hade jag fått åka till sthlm i går klocka 21 för att sedan vara i studion kl. 08 dagen därpå. Baah, grämer mig lite över att jag inte åkte, men tror att det blev bäst att jag var hemma.
Nä, nu ska jag i alla fall sätta lite fart här så jag får allting gjort innan jag åker. Lika bra! Puss och kram :) /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0