Torsdag 26 april 2012

God dag!
Gårdagen var skoj, vi drog till BARacken och tog lite dricka. J, G och E körde GÖS/GÖK, men jag och V avstod. Jag tyckte att det inte var så bra att tävla när man har varit sjuk. Men roligt hade vi i alla fall! J och G var väldigt glada när vi sedan gick hem. Jag var väl hemma vid 01:30 och då la jag mig bums i sängen. Dock vaknade jag ett antal gånger p.g.a hostan. Fy tusan. Ingen rolig natt!
Anywho, så pallrade jag mig upp på föreläsning imorse och den var faktiskt givande(hör och häpna. De andra låg ju så klart hemma och sov, haha. När jag kom hem så åt jag lunch(lax, bulgur och stekta grönsaker med kvarg och dill), sen har jag städat, diskat och nu ordnat i mina intresseanmälningar på Gavlegårdarna. Såg att det var några lägenheter lediga som jag skulle kunna tänka mig, men vi får se hur det blir. Förhoppningsvis så kanske jag har turen att få en egen lägenhet någon dag, men det skulle ju inte sitta fel med egen ingång just nu...
Jag ska i alla fall ta tag och läsa lite i Makron nu, måste verkligen läsa de sista kapitlena, sen ska jag repetera lite och försöka nöta in några metoder. Hoppas att det fastnar!
I eftermiddag ska jag sedan i väg till Handelsbanken med Gavlecons näringsliv, där vi först ska få en rundtur på kontoret och sedan ska vi gå och äta middag på Interpool. Soooft :) Hoppas att det blir kul! Nej, nu ska jag börja läsa :) Tjingeling! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0