Torsdag 12 april 2012

Hello kära läsare!
Idag var det faktiskt inte så jobbigt att komma upp som jag trodde att det skulle bli. Jag tog lite sovmorgon och sov till 07:20 och sen drog jag till skolan med ett leende på läpparna. Solen sken och jag hade bra musik i öronen på vägen dit - awesomeness. Föreläsningen gick relativt snabbt tyckte jag, då det var ett rejält tempo. Mycket som skulle hinnas med.
Jag kom sedan hem och skulle sova en timme eller så, tänkte jag. Slutade med att jag bara låg och blundade på sängen i typ 20min, sen gick jag upp. Så nu har jag ätit och ska strax planera lite inför kvällen i morgon samt eventuellt plugga lite. Har även möte i eftermiddag vid 16:15 och sen ska jag hem och laga middag för att sedan dra på kör. Får se om jag kanske dyker in till A efter kören på en kopp té :)
Ha de bra! /K.

Postat av: Anonym

weeeei

2012-04-12 @ 22:18:41

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0