Tisdag 17 april 2012

God morgon mina fina!
Dagen till ära, ska jag återigen gå till skolan. Denna gång för självstudier, då vi är föreläsningsfria idag. Började skriva förklaringar till några berepp som vi ska kunna, och har kommit typ halvvägs! Ska fortsätta och jobba med dem på förmiddagen idag och sedan läsa kapitel 16 på eftermiddagen.
Träningen väntar på mig när jag kommer hem från skolan idag, ska bara hem och peta i mig något lätt mellanmål och sedan dra till gymmet! Hittade massvis med inspo igår och är taggad som få nu! Måste bara börja lägga upp ett träningsschema med olika övningar, så jag inte ser ut som världens idiot när jag går in dit.
Anywho, nu ska jag börja göra klart allting här. Hoppas att jag får med mig allt till skolan, är ganska mycket jag ska ha med idag, haha. Puss på er! /K.
bild efter springtur tidigare i år.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0