Söndag 29 april 2012

God morgon!
Har inte riktigt hunnit med att uppdatera de senaste dagarna, men nu så!
Vi kör väl en liten update på allting
Fredag: Drog till skolan för att plugga lite vid 09:00, lunch, räkneövning 13:15. Sen drog jag direkt till Nya Vall för att jobba på HP's tacksittning typ. Så jag, J och R stor och hade superroligt bakom baren. :)
Lördag: Igår drog jag till skolan för att plugga också! På en lördag. Men måste man så måste man! Satt där och pluggade mellan 12-15, sen tyckte jag att det var nog. Bättre än ingenting i alla fall. Sen drog jag till P och hängde där resten av kvällen, mysigt!

Jag klev upp ganska sent idag, men kändes att det kan vara skönt att unna sig sovmorgon vissa dagar. Det behövs ju faktiskt det också.
Nu hade jag tänkt att fixa till mig lite och sedan dra och handla. Fylla på kylskåp och frysen lite. Känns behövligt. Haha, börjar bli lite tomt nu! Ska även försöka hinna med en promenad i det fina vädret och sedan plugga också. Vi får se vad mer jag orkar med! Hihi, men nu ska jag sätta lite fart! Pusshej :) /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0