Söndag 15 april 2012

God morgon!
Igår var det inte en sån bra dag. Låg hemma i sängen i princip hela dagen. Orkade i alla fall i slutet av dagen ta mig till Isak's för en pizza med M och Y. Trevligt!
Fredagen, Damgalan, var hur rolig som helst! Jag säger bara WOW! Vi tjejer har någonting att leva upp till när vi ska ta och fixa Herrmiddagen! Men jag tror att det kommer bli bra ändå :)
Idag ska jag väl inte göra så mycket, ska hinna till Willys och småhandla lite. Fick ett tips av J att de hade kycklingköttbullar för 8kr(!), ett paket på 300g! Riktigt kap för mig, halvveg som jag är!
Sen ska jag ta och plugga lite för att få det gjort. Känns skönt att kunna sätta sig och plugga på en söndag faktiskt. Kanske ska fixa med lite annat administrativt också :)
Aja, nu ska jag sätta lite fart, ska ner och sola med S om ett tag och sedan gå och handla! Ha de bra, bilder på hela min outfit från i fredags kommer förmodligen ikväll :) Puss! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0