Måndag 9 april 2012

God eftermiddag!
Jag är nu på plats i Gävle igen. Skönt tycker jag. Jag har hunnit packa upp, lagat lunch, chillat och plockat på rummet. Hann även leta efter min klänning och min lilla festväska. Hittade bara klänningen. Väskan är spårlöst borta. Den har varit det sen nyår. Men jag vet att jag fick med mig väskan hem på kvällen. Och den följde med mig från Avesta till Gävle igen. Dock är den som bortblåst just nu. Blä. Ny utgift. Usch. Funderar på om jag ska vara busig och ge mig själv en påskpresent. Hihi, kanske det!
Ikväll ska jag kolla på en lägenhet. Hoppas att den är fin.
I morgon är det föreläsning igen - bläää. Måste läsa lite i boken ikväll. Ska nog förbereda lite ikväll så att allt är klart tills i morgon.
Nu har jag slut på ord och fantasi. Vad mer kan ni tänkas veta? Jag har då inget roligt att berätta. Hejdå! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0