Måndag 23 april 2012

God morgon, god middag, god kväll.
Denna förmiddag har jag spendrat i sängen och sjukat mig. Har tydligen åkt på världens förkyldning. KUL!
Jag började känna symptomen redan igår, men höll ut genom konserten i alla fall. Sen dog jag hemma i sängen med BJ's, lantchips och loka. Mumma var det. Tänkte att jag skulle hålla mig hemma från räkneövningen idag, fast jag egentligen vill gå dit. Men vet att jag inte kommer orka sitta där och snora. Bättre att vara sjuk hemma, då kan man sjuka sig på sitt egna lilla vis.
Inser just nu att jag kanske måste göra lite nytta. Blä. Ska läsa igenom kapitel 16 igen för att förstå alla förflyttningar. Samt kanske skriva in alla anteckningar på OH-bilderna så jag har allt på samma ställe. Om jag orkar så gör jag lite uppgifter(högst troligt inte!).
Jag ska försöka ta mig ut på en mindre promenad senare. Bara för att komma ut och få frisk luft. Man blir ju inte alltid bättre av att bara sitta inne. Känns bra i alla fall att min förkyldning bröt ut som den gjorde. Då kanske jag hinner bli relativt frisk inom några dagar. Blä. Hatar att vara sjuk. Död åt bakterier och baciller.
Nu ska jag unna mig en avokado, en kopp té och ett avsnitt simpsons. Puss! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0