Måndag 2 april 2012

Hello! Nu har jag äntligen lite tid över.
Har haft första föreläsningen i nya kursen idag, Makroekonomi. Trots att jag inte är så superintresserad av politik och dylikt, tror jag att detta kan bli en intressant kurs.
Satt kvar i skolan en stund efter föreläsningen och läste lite i boken, samt pratade med N om kursen Marknadsföring 1. GODKÄND! Äntligen.
Nu när jag kom hem var det full rulle med att pyssla i badrummet som förhoppningsvis blir klart inom en snar framtid! Kommer nog in en matta i badrummet snart, och då kan hyresvärden börja pyssla på ordentligt. Ska bli så skönt när allting är klart! Tog mig i alla fall lite mellis nu innan Civilekonomernas föreläsning, fick bli en mumsig sallad. Riktigt gott var det!
Grönsallad, paprika, tomat, gurka, majs, rödlök, bönor, fetaost, soltorkade tomater toppat med olja, balsamvinäger och salt.

Tog även kort på gårdagens middag, även det blev riktigt gott!
Pasta, lax med fetaost, hari coverte, salladsmix och kvarg med dill.

För ovanlighetens skull blev det mycket bilder just nu, men det var för att jag för en gångs skull orkade tömma systemkameran på kort! Ska ha med mig den till föreläsningen sen och se om jag får nå bra bilder. Hoppas kan man ju alltid göra!
Efter föreläsningen ska jag ta mig mot gymmet, ska ta mig an veckans träning ganska hårt. Åker hem på torsdag så jag tänkte försöka träna minst mån-ons samt torsdag förmiddag denna vecka. Måste ju hålla i tyglarna lite nu :) Har i alla fall lyckats vara utan godis i en vecka! Nu är jag på gång! Men om A kan klara det, så kan jag!
Nu ska jag förbereda lite innan jag måste dra :) Pusshej! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0