Lördag 21 april 2012

God morgon!
Jag sitter just nu vid matbordet och har nyss ätit frukost, mumma! Snart ska jag dra iväg på lite kör(får dock se hur mycket jag kan sjunga, med tanke på att halsen smärtar lite!) då det är genrep inför konserten vi har i morgon. Jag hoppas att det är många som kommer och kollar ;) I morgon söndag kl. 16:00 i Heliga Trefaldighetskyra, Gävle. En konsert med låtar av Händel, Mozart m.fl.
Min grundtanke var att jag skulle ha gymmat idag också, men eftersom jag har fått dåligt med sömn de senaste nätterna, ansåg jag att jag kan ta gymmet ikväll. Måste dock börja skärpa mig lite med morgonträningarna.
Att jag spenderade kvällen med V igår gjorde ju inte hela saken bättre då jag kom hem efter 23:30.. Men det var skönt att inte sitta ensam en fredagskväll i alla fall!
Nä, nu måste jag sätta fart om jag ska hinna! Tjingeling :) /K.
Dagens: Blå jeans, svart linne, stickad tröja, enkel sminkning samt hästsvans!


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0