30STM

God kväll folket!
Jag har idag inte gjort lika mycket som jag kanske önskar att jag hade gjort, men har i alla fall inte legat i sängen hela dagen! Låg dock kvar där till typ 12, men sen tänkte jag att jag skulle ha pluggat lite. Skriva in anteckningarn i OH-bilderna som vi har fått - men icke då! Min skrivare ville så klart inte samarbeta, så det blev inte något :/ Läste i alla fall igenom OH-bilderna från dagens missade föreläsning. Ska även sätta mig och läsa igenom kapitlet i litteraturen ikväll. Så någon ska jag få gjort i alla fall! Om jag lyckas få skrivaren att samarbeta, så ska jag fixa klart dem också.
I morgon är jag faktiskt lite taggad på att dra till skolan. På eftermiddagen ska vi ha en gästföreläsning med en person ifrån Riksbanken - riktigt spännande! Jag funderar även på att ta och uppdatera mitt CV och ta med det till minglet med Handelsbanken på torsdag :) Lämna över det så att de vet vem jag är i alla fall!
Nä, nu ska jag ta en kopp té och sedan läsa lite! Puss på er :) /K.
gammal bild på en frisk Kim!


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0