Torsdag 22 september 2011



Tjenare bloggen!

Gick till skolan lite tidigare imorse för att hålla Joel sällskap. Han kom med tåget till Gävle vid halv 8, och tyckte att det var ensamt att sitta där själv. Haha, va gör man inte för polarna :)
Föreläsningen gick väl bra, men måste fokusera på praktikfallet nu. Jag ska börja installera skivan och börja kolla på det och sånt idag redan.
TR3 tog upp nästan hela dagen igår. Om man lägger ihop all tid jag har lagt ner på den, så är det 6,5h effektiv tid igår och ca 1,5h effektiv tid idag. BUUU va tråkigt, men den är äntligen klaaar! Så himla skönt. Bara att börja med nästa dåra :)

Igår skulle jag ju provsjunga till en plats i en kyrkokör. Det gick bra, ska få vara med och sjunga där i en fritidskör typ :) Denna kör tar det lite lugnt och kanske inte lägger ner lika mycket tid på att lära sig låtar och sånt som den andra kören gör. Det som sög var just att jag hade sångkapaciteten och rösten för den "snabba" kören, men kunde inte läsa noter... Så jag fick inte vara med där. Sug. Men det är alltså bara att börja försöka förstå då! Dock är det ju lite svårt med det och det är inte riktigt prio ett heller. Jag tänkte försöka ta mig iväg till en körskola i Gävle snart och börja ta upp körningen och teorin igen. Hoppas att det inte tar allt för lång tid. Kanske t.o.m lämnar skolan hemma i helgen och tar med körskoleboken till Avesta? Hm.. Let's do it!

Utöver det har det inte hänt så mycket. Jag pluggar, sover och äter typ. Ska bli superkul att åka hem i helgen btw. Tjejkvällen infaller nu på lördag och vi kommer ha sååå roligt! Blir nog att ta med kameran så jag får lite bilder :)

Men nu ska jag slappa lite och sedan dra ner på stan för möte och lite shopping! Pusspuss /K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0