Torsdag 15 september 2011

Hallåj!
Ja hörrni, jag kan ju tala om att det inte var lätt att komma upp imorse! Det var ju premiär för Club NV, och det var awesome. Huuuuuuur kul som helst verkligen :) Men det var inte lika roligt när jag skulle upp imorse för att gå på föreläsning 09:00.. Usch då säger jag bara. Ville verkligen inte lämna sängen, det var ju så skönt att bara vara. Ville inte lämna den för ett annat skäl heller ♥, men va gör man inte för att utbilda sig. Jag tror att jag var mestadels frånvarande i psyket på föreläsningen men jag var ju faktiskt där! Haha, bättre än andra halvan som inte dök upp alls :)

Jag har i alla fall pluggat lite nu på eftermiddagen, packat och chillat. Känner att det är välbehövt. Sitter med halsduk, tjocktröja, mjukisbyxor och sockor. Myyyys!
Dagen till ära har jag tänkt att jag ska skriva klart TR2(bara för att Lotta måste låna boken imorgon) och sedan bara vara. Det är ganska skönt såhär dagen-efter. Men jag gissar att TR2 kommer ta sin lilla tid.. B L Ö Ö Ö Ö Ö.

Tack för kommentarerna på skorna btw :) Måste fixa sån där skyddspray, men det tror jag att mamma/pappa har hemma. Orkar dock inte ta med dem dit, utan jag lånar hem sprayen.

Åker även denna helg hem till Avesta :) Gratis skjuts - så varför inte?

Take care people! xoxo /K.


Bara för att :)


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0