Tisdag 27 september 2011

Hallå alla :)
Denna dag har endast bestått av plugg. Plugg plugg plugg. Bara plugg. Jag har i alla fall lärt mig programmet BL Administration och jag har bokfört ett helt år åt ett företag. Yaaay! Nu är det bara bokslutet kvar -.-' Blir galen på alla dessa siffror. Imorgon är jag ju även ledig så det betyder vadå? ÄNNU MERA PLUGG. Hahahaa, patetiskt! Såhär är det på högskolan. Måste göra klart praktikfallet imorgon samt börja på TR4. Bara en TR kvar, skööönt!

Igår pluggade jag ju också typ hela dagen, men på eftermiddagen/kvällen tog jag mig ut på en liten springtur runt Bolougneskogen :) Var faktiskt rätt rogivande att få tänka på något annat för en liten stund. Jag sprang nästan hela spåret, mer än halva i alla fall! Kan nog bli en tur där flera gånger :)

Nej, nu ska jag väl fortsätta att plugga. Får se om jag får någon ordning på detta... Blööööö. Jag kommer verkligen få sitta hela natten.. Usch. /K.




Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0