Söndag 25 september 2011

Hej.
Nu är jag äntligen hemma igen efter en trevlig/mindre trevlig helg i Avesta. Fredagen var helt okej, satt bara hemma och myste. På lördagen var jag och hälsade på mormor och morfar, hälsade på Emelie, gjorde mig klar och åkte på tjejkväll! Så himla kul att den äntligen blev av. Mycket trevligt sällskap :) Vi drog ju sedan ner på krogen också, där kvällen kunde slutat så mycket bättre. Idag har jag bara varit typ, man brukar ju må som man förtjänar! Åkte hem vid 14:40, och var tvungen att byta tåg i Uppsala då de håller på att bygga om rälsen mellan Gävle och Storvik. Men det gick ju faktiskt bra det också! Väl hemma drog jag och handlade direkt, och nu har jag bara suttit och pluggat lite på kvällen. Har tänt en ljus och myser här i mörkret.
Bilderna från helgen kommer nog vid nästa helg för det är tufft som tusan nu i veckan. Har två stora uppgifter som ska in, så jag tror inte att jag kommer ha så mycket fritid en vecka framöver.
Men till helgen får jag besök och jag hoppas på att jag kan bli på bättre humör då! ♥

Men nu ska jag återgå till att bokföra praktikfallet, måste skynda mig lite nu va! Puuss! /K.



att du ens har stake till att prata med mig efter det du gjorde. du säger inte förlåt, men du vill fortfarande vara vänner? du är inte ens värd min uppmärksamhet och jag kan garantera dig: jag kommer aldrig förlåta dig, och vi kommer aldrig bli vänner. ALDRIG. inte efter det du gjorde.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0