Onsdag 14 september 2011

Tjena :) Orkade inte blogga igår, även fast jag typ var ledig hela dagen. Men jag gjorde uppgifter på Externredovisningen och skrev lite(mycket!) på Ledarskapen. Usch fy och blä för alla teorireflektioner som ska in nu varje vecka... Hata!
Fick även ett gulligt litet samtal igår :) Det var välbehövt! Det piggade upp mig mitt i pluggningen.
Idag är det OVEFÖRSÄLJNING!, föreläsning Extern, Intro på Nya Vall och premiär för Club NV! Awesome! Jag ska nog gå och beställa min ove innan föreläsningen, så det är gjort! De har även en tid på fredag som man kan göra det, men orka vänta :) Har ej bestämt mig om jag ska gå på introt på Nya Vall, vet inte om jag har tid med det.. Måste dessutom släpa på alla tunga böcker, då våra föreläsning slutar 16:00 och introt börjar 16:30... Får se hur jag gör. Det bjuds på mat i alla fall :) Ikväll antar jag att jag inte kommer hinna skriva något på TR2 heller, så jag får skriva på som tusan imorgon! Behöver nästan gå på föreläsningen imorgon om moderna verktyg för att kunna skriva klart den ändå så.

Annars så rullar allting på som vanligt. Jag pluggar, går på föreläsningar, umgås med Lotta(när hon är här) o.s.v. Skönt att Club NV drar igång också så kanske jag har något att göra om helgerna? Hihi, men i helgen blir det nog ganska mycket arbete med Extern. Funderar på om jag skulle jobba på som under lördagen, så kan jag bara gå och slappa på söndag :) Får gå och hyra en film att uggla på! Eller så läser jag lite :) Det kan vara skönt att bara vara ibland. Dock har det blivit lite för mycket sånt på senaste tiden för min del, tycker jag. Men om jag är tillräckligt frisk kanske jag tar mig en promenad längs Hälsans Stig :)

Slänger in en uppdaterad bild också! Inte världens bästa, men men.  Puss /K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0