Måndag 26 september 2011

Hallå! Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt... Om man ska summera allt. Jag gick till skolan för att gå på ett övningstillfälle, men det var inget för mig. Jag hade allt på datorn och det sket sig direkt. Jag måste ha ett kontaktuttag till datorn, då batteriet suuuuuger. Men jag, Joel och Oskar gick ut i korridoren(vid kontaktuttag!) och pluggade. Oskar gick strax innan 12 p.g.a tåget, men jag och Joel satt kvar och pluggade i ca en timme till.
När jag väl kom hem lagade jag mat, lax och bulgur, och sen har jag suttit och pluggat. Har pluggat nästan konstant sedan 13:45(d.v.s nästan hela fyra timmar). Nu tänkte jag ta en paus och gå ut och gå en sväng, för att sedan kunna återvända till pluggningen med friskt tänkande! Men aja, nu ska jag röra på påkarna :) Xoxo /K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0