Lördag 3 september 2011

Hallihallå! Nu är n0llningen över för denna gång, och jag är ingen n0lla längre! Det är skönt att slippa n0lleskylten, men det kommer ändå bli tomt nu när det är över. Vad ska jag nu göra om dagarna liksom?! Jag måste hitta ett intresse eller ett jobb.. Men vi får se hur mycket tid studierna kommer ta upp. Nu när n0llningen är över ska jag ta tag i mitt liv vad gäller träning och skola. Jag ska nog t.o.m ut på en liten powerwalk ikväll redan och sen plugga lite externredovisning. Får se om Joel och Gustav hör av sig också, de ville ha lite hjälp med ledarskapen :)

Igår bar det ju finsittning på kåren för Gavlecon, och ojojojoj vad det var skoj! Jag hade verkligen superkul! Hittade många nya vänner och hittade även två som känner någon jag känner, i Avesta! Hur stor är chansen?! Hahah :)

Tänkte i alla fall att jag skulle slänga in lite bilder nu ifrån finsittningen, jag tog några kort iaf :)


Outfit för kvällen.


Vadslaget.


Sara, Anna och Therese. (Mikaela och Tomas i bakgrunden)


Tomas och Mikaela - bästa lagledarna för Vadslaget!


Underbara killarna Joel, Joakim och Torbjörn.


Vadslaget, bord 1.


Vadslaget, bord 2.


Ernie får också vara med i detta inlägg :)

Postat av: Amanda

KIIIIIM!!

Bättre bild på klänningen tack!!

Den ser ursnygg ut!! :D

2011-09-03 @ 17:10:45
URL: http://amandawrede.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tjena vad snygg man är då! :D Håller med om att vi vill se en bättre bild på hela outfiten ;)



Sv: Ingen bild på rummet så länge den bajsbruna väggen är kvar xD

Ska målas om till ljuslila inom kort och då kmr bilderna ;)

Puss honey<3

2011-09-04 @ 22:00:57
URL: http://pernillagladh.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0