Fredag 23 september 2011

Hallåhallå!
Nu på morgonen har jag inte hunnit med så mycket. Har ju sen gästföreläsning, så jag tänkte att jag kunde unna mig lite sovmorgon :) Men klev upp vid 08:00, så det blev ju inte en sån stor sovmorgon.
Har hunnit fixa mig, packat klart och skrivit ut alla papper jag ska ha med hem. Och skickat in TR3. Baah, de går mig på nerverna med de där teorireflektionerna. Skönt att det typ är över snart. Jag har en kvar att skriva som ska vara inne nästa fredag, sen är jag befriad!

Ska snart dra mig mot skolan, min grupp skulle mötas tidigare för att kolla igenom projekt Framför(också genom Led1). Blir säkert kanon :)

Vad jag hittar på ikväll är osäkert, jag ska i alla fall hem till mamma så hon får hjälpa mig att välja klänning till imorgon kväll. Jag vet att jag skulle kunna lägga ut kort här, men det är folk som ska på samma tillställning som läser min blogg, så inga bilder än tyvärr! ;) Ska i alla fall ha med mig kameran, så ni kommer inte vara helt lost! Bilderna laddas nog upp på söndag eller måndag :)

Nej, nu ska jag göra det sista innan jag drar till skolan :) PUSS! /K.

Postat av: Emelie

TACK :D :D

2011-09-23 @ 16:49:57
URL: http://emselie.blogg.se/
Postat av: Amanda

Meh! ingen som ska dit imorrn som läser din blogg ju, lägg upp bilder nu ;D

2011-09-23 @ 18:41:18
URL: http://amandawrede.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0