Torsdag 20 oktober 2011

Hej hopp!
Idag tog jag en lång sovmorgon - behövligt! Har sedan pluggat i skolan mellan 12 och 17.
Fick sedan sällskap hem av Joel. Jag bjöd på mat och Joel var glad - som vanligt! Vi tog sedan en promenad för att leta efter lite maskeradkostymer, men butikerna var tyvärr stängda. Men nu vet vi vart de ligger! Kommer nog bli en sväng att besöka butikerna imorgon för min del, vill verkligen ha min kostym som jag har tänkt ut! Haha :)
Tog även med mig kameran på denna tur, fick några bra bilder i alla fall! De kommer nog komma upp på bloggen i helgen, om jag har tid och ork :)

Nu ska jag i alla fall fortsätta att studera lite bokföring. Blää va tråkigt, med det måste göras! Ju mer jag gör nu, desto friare kan jag vara helgen innan tentan! Hihi :)

Aja, vi hörs! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0