Tisdag 25 oktober 2011

Hallå i stugan! Idag har jag gjort väldigt mycket. Fast egentligen väldigt lite.
Men vi började dagen med seminarie mellan 09:15 och 12:00, sedan arbetade vi lite på vår fördjupningsrapport under lunchen(och nu vet jag äntligen vart det finns mikro, så jag kan börja med att ha med mig matlåda vid långa dagar i skolan! Och nej, jag visste inte tidigare att det finns matsäcksmatsalar).
Vi drog sedan ner på stan en sväng så att Oskar och Joel kunde fullända sina kostymer till imorgon. Hihi :)
Jag och Oskar drog sedan till Nya Vall på pluggstuga inför tenta i externredovisning, väldigt nyttigt faktiskt!

Jag har nu varit hemma sen ca 17:00 och har hunnit städat, tvättat och skrivit en sammanfattning om våra FramFör-företag. Vi ska ha seminarie på det imorgon. Hoppas att texten jag har skrivit ihop duger för de andra i gruppen. Men det borde den göra! Nu är det bara fortsätta med att plugga lite mer externredovisning. Börjar bli ganska trött på den kursen faktiskt... Men snart är det över!
Glömde förresten säga igår att jag blev GODKÄND på första tentan! YAAAY! :D

Återgår nu till pluggandet med lite Lost Prophets! /K.

Och idag är det ingen vanlig dag, för idag är det min allra käraste systers 20års dag! STORT GRATTIS EMELIE! ♥


gammal bild på oss två ♥


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0