Söndag 2 oktober 2011

God dag världen! Många som var ut igår? :) Lördag brukar ju vara den där typiska utgångsdagen, så I just wonder!

Jag har i alla fall haft supertrevligt i helgen, det behövdes verkligen känner jag! Tack ♥ Det var så himla skönt att bara sitta och prata. Det är synd att vi inte träffas oftare!

I fredags var vi i alla fall på middag i Sandviken med mor, Mats, Annelie, Mathias, Micke och Jenny :)Supertrevligt! Skönt att se alla igen :) Annelie håller just nu på att flytta, men sen när hon och Rickard har kommit på plats i sthlm så ska jag åka och hälsa på dem :) myyyys!

Igår så gjorde vi typ ingenting. Vaknade sent, gick ner till Wayne's och tog en vaniljlatte(mums!) och satt och snackade om allt i typ 2h. Sen gick vi runt på stan och segade bara :) myyys! Drog sedan hem för att käka och kollade sedan på fim, Thor. Skitbra film! Värd att se :)

Idag kommer det inte hända mycket. Sällskapet åkte för ca 1,5h sen och jag chillar nu bara hemma. Kommer nog inte röra mig utomhus så mycket.. Om det inte är någon som absolut vill? ;)
Nej, men jag kommer nog bara vara hemma. Finns inte så mycket annat att göra egentligen :) Kanske börjar läsa lite Ledarskap, har ju faktiskt första tentan nästa vecka!!

Aja, nu ska jag slå på ett avsnitt Gossip Girl och chilla i sängen :) Puss! /K.

Taggar med en "ny" bild, alltid skojj med bilder liksom :)

Postat av: annelie berg

Jaa det ska du!! :)

2011-10-03 @ 02:35:10
URL: http://recently.se

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0