Onsdag 5 oktober 2011

Hallå på er!
Idag har jag inte gjort så mycket. Tänkte att jag skulle ha läst lite i Wolvéns(2000) bok, Att använda mänskliga resurser i organisationer. Men nu hör ju själva hur tilltalande titeln är? Inte ett dugg!
Däremot, har jag hunnit städat(min städvecka av hela lägenheten) och varit ute på prommis runt hälsans stig. Det var faktiskt skönt att vara ute på en powerwalk idag. Det var lite kyligt i luften, men det var skönt i solen.

Just nu sitter jag och väntar på att ugnen ska bli varm. Det blir pommes, kyckling och currysås idag. Mums! Min fantasi när det gäller matlagning är just nu nere på noll. Har ingen aning om vad jag ska äta om dagarna. Imorgon får det bli pasta och quornfärssås.

Imorgon är det sista föreläsningen för den här veckan, 09:15-12:00. Sen är det hem och käka för att sedan köra stenhårt på hemtentan som släpps imorgon! Gaah, jag ska verkligen sitta dag och natt med den. Nej då, men jag ska köra på som fan. Egentligen är deadlinen 16:00 på söndag, men jag sätter min egna deadline på 15:00 på lördag! Lördag kväll blir det fetingutgång!
Funderar även på om jag skulle gå till Nya Vall och kika sen. Det är Tackmiddag där snart(19:00), men det är slutsålt på biljetterna, så jag kommer bara in efter 22:00. Ikväll ska höstens ÖF tackas av och de nya ÖF ska presenteras. Undra vilka det blir :) Hoppas att det är synligt ikväll, om inte så får jag prata med Sören(hon jobbar ikväll).

Trevlig kväll på er! Puss! /K.

Bjuder på två foton ifrån finsittningen :) Vadslaget ♥




Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0