Onsdag 19 oktober 2011

Hallåj! Idag har jag haft föreläsning och sedan pluggat som en tok! Dock kom jag nog inte fram till något vettigt under eftermiddagen. Satt bara och gjorde massa bös som behövdes göras. Dryygt, men nu är det i alla fall gjort!

Imorgon ska vi mötas i skolan ca 12:00 för att gå igenom lite om fördjupningsrapporten. Hoppas att vi verkligen kommer någonstans med den snart! Orkar inte sitta in i det sista med den också. Blöööööö!
Jag kommer nog försöka att plugga lite innan vi ska träffas också. Gå till skolan lite tidigare så att jag verkligen får någonting gjort. Eller? NÄÄÄ!

Men jag ska i alla fall försöka få några uppgifter gjorda nu på kvällningen. Klockan är ju bara barnet egentligen! Men då ska jag inte spilla tid här inte!

(Har btw fått ännu en bekant som argumenterar för MacBook... Kanske lika bra att jag köper en sån och tillfredsställer de i min närhet? Eller ska jag köpa en vanlig PC? Kommentera gärna vad DU tycker!)

/K.

Postat av: Anonym

Kör på en vanlig pc så du vet vad du har att göra med och så att du är helt säker på att program, spel och diverse andra lösa småsaker du har att koppla in är kompatibla med den.

Skulle kunna bli en onödigt dyr historia om du måste byta ut allt och ingen gillar väl en dator de inte förstår sig på ;)

(Tänker bespara dig alla Robins argument, dom är måånga!)

Lycka till i ditt sökande! Puss <3

2011-10-20 @ 15:35:22
URL: http://pernillagladh.blogg.se/
Postat av: Amanda

Köp en PC för fan!

2011-10-20 @ 17:06:15
URL: http://amandawrede.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0