Onsdag 12 oktober 2011

God kväll alla läsare!
Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket om vi ser till kvantitet, men mycket av kvalité! Jag klev upp vid 08:00, utan att ens behöva göra det. Jag gjorde mig iordning. Pluggade. Åt frukost. Pluggade. Cyklade till Ö&B. Cyklade hem. Pluggade lite till. Åt lunch. Pluggade. Powernap. Gick till skolan för att möta Lotta, Joel och Oskar. Vi jobbade lite på praktikfallet och sen åkte vi alla hem. :)
Vi har kommit en liten bit i alla fall. Tänkte att jag skulle försöka sitta och lösa några fler uppgifter idag på det, så vi får mer "egentid" till att plugga. Det känns bättre, för då kanske jag kan åka hem någon dag och plugga hemma!

Imorgon är det återigen en företagsintervju som står på schemat. Har även föreläsning innan. Sen på kvällen kommer vi väl antagligen sitta med PF2 och arbeta. Jag måste nog dock gå tidigare, men det gör inget säger de :) sköööönt! Måste iväg och sjunga lite. Åker ju på internat i helgen! Men det kan jag skriva om på fredag, då det blir lite mer aktuellt :)

Har även suttit och kikat på lite lägenheter i några veckor nu. Helt sjukt vilka priser egentligen! 500 000:- för en ETTA. Och jag kommer aldrig få en lägenhet genom Gavlegårdarna(en bostadsförening som äger stor del av lägenheterna i Gävle) där jag har för få köpoäng för någonting över huvud taget. Suck... SKA DET VARA SÅ SVÅRT ATT HITTA EN ETTA/TVÅ FÖR BRA PRIS MED RELATIVT LÅG HYRA?!?!?!? Svar: Ja.

Nej, men nu ska jag fortsätta. Är duschad och klar för sägen i princip. Har en kopp té bredvid mig som sällskap till pluggandet. Och Gisen såklart. Och just nu: My Chemical Romance. PUSS PÅ ER! /K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0