Måndag 24 oktober 2011

Hallå!
Ja, då sitter jag här åter igen. Idag har jag varit ute och sprungit en sväng på morgonen - kallt men skönt! Riktigt kyligt ute imorse faktiskt. Men men, sen drog jag till skolan och pluggade med Joel och Oskar. Vi drog även ner på stan, och jag köpte mig en maskeraddräkt! Hihi :) kort får ni se senare! Dock har jag börjat fundera på att köpa en till... Hm... Äsch, vi får se! Det är ju en dag imorgon också :)
Efter stan var jag till repan i skolan och introducerade mig för en kille som håller i ett band i och med skolan. Provsjöng lite typ, så får vi se om det blir något fortsatt samarbete där. Jag var i alla fall varmt välkommen tillbaka - då jag var den som sjöng renast som har provsjungit där på ett tag! Haha, känns skönt med den attityden i alla fall :) Vi ska nu prova sjunga några rocklåtar typ, så får vi se om min röst passar som det också, eller om jag bara kan sjunga ballader och klassisk musik. Det skulle suga.

Sen på kvällen tänkte ju jag att jag skulle plugga lite, men det blev inte så mycket plugga. Jag har i alla fall kollat igenom seminarieuppgifterna, men jag fattar typ inte så mycket. Då är det lika bra att låta läraren gå igenom de så att man fattar. Sen har jag även korrigerat lite på vår fördjupningsrapport. Imorgon måste vi få den färdig så vi kan lämna in den. Skööönt!

Imorgon är det även pluggstugan på Nya Vall. Ska bli roligt :) Får se vad de har att erbjuda där! Det känns kul att våran 'nation' fixar såna här grejjer. Hoppas att jag lär mig någonting i alla fall. Ska ju trots allt sitta där mellan 14:00-21:00. Något måste jag ju lära mig! :)

Nej, nu ska jag tvätta ansiktet och kika ett till avsnitt Gossip Girl, sen blir det sovdags! Puss! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0