Måndag 17 oktober 2011

Hello my dear friends!
I helgen har jag varit i Falun och Sunborn på körhelg med nya kören. Vi hade jättetrevligt. Jag känner mig mer bekväm med damerna och herrarna nu. Skönt! Vi fick även se Kristinekyrkan i Falun och Sunborn kyrka samt lite av Carl Larsson-gården. Väldigt trevligt hade vi då i alla fall.
På söndagen när jag kom hem från Falun åkte jag nästan direkt hem till Avesta med mamma. Myyys! Fick till och med övningsköra hem. Det gick så bra så. Lite ryckigt någon gång, men har ju inte kört bil på länge :)

Idag åkte jag hem till Gävle igen då. Kände att jag behöver plugga lite på kvällen, och jag får inte den koncentrationen jag behöver i Avesta. Hälsade även på min vän Amanda innan hon skjutsade mig till tåget också. :) och igår var jag och hämtade min nya bebis!!! En Nikon D40 :'D Nu ska jag lära lära lära och knäppa knäppa knäppa!  Hihiihih...

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan plugga. Har företagsintervju imorgon kl. 09:00 ute i Kungsgården och vi måste åka buss från råshuset kl. 08:00!!
Godnatt! :) /K.


Postat av: Pernilla

Hoho, grattis till bebisen! Hoppas ni får en massa skoj ihop och att man får se här snarast vad ni haft för er! :D



Puss <3

2011-10-18 @ 13:39:53
URL: http://pernillagladh.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Sv: Hahahaha, guud vad söt du är xD Klart jag menade kameran :P Haha, det här kan ju jag leva på ett tag iaf :P

2011-10-19 @ 22:02:14
URL: http://pernillagladh.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0