Måndag 10 oktober 2011

Hejsan!
Idag var jag väldigt död när jag vaknade. Någon(Oskar!) tyckte att vi kunde samlas i skolan vid 08:00 för att prata om lite frågor och så inför våra intervjuer med två företag vi hade idag. Usch säger jag bara... Inte okej!
Vi hade sedan 3h seminarie i extern att se fram emot. Yaay.. Men det gick väl bra det också. Jag pratade till och med framför klassen (y)

Vi åkte sedan iväg till vårt första företag. Vi trodde att vi hade åkt fel först, då vi kom till ett villaområde. Haha, pinsamt. De hade kontoret på gården, så vi satt i princip hemma hos VD:n och pratade. Men det gick bra och snabbt.
Vi åkte sedan till Valbo Köpcentrum, där nästa företag låg. Vi käkade först på donken, sen åkte vi till Mediamarkt och kikade. Grabbarna tjatar verkligen på mig om att jag ska köpa en MacBook, men vette tusan alltså.. Det verkar så krångligt? Aja, nu har jag kikat på lite nya grejjer i alla fall. Hoppas att det blir en ny dator snart -  om jag bara kunde bestämma mig för en!

Vi hade sedan sista intervjun och sen åkte vi hemåt. Nu har jag suttit och försökt pluggat lite, har gjort lite fb-break och fått några samtal. Men jag har kommit en liten bit i alla fall. Blir nog snart en matpaus för att sedan läsa lite till. Vi ska träffas imorgon och plugga tillsammans i alla fall. Skönt de. Då blir jag i princip tvungen till att plugga! Haha, jag som trodde att jag hade självdisciplin? Undrar vart den tog vägen...

Men nu ska jag fortsätta att dricka min kaffe och läsa lite mer! För externredovisning är ju sååååå roligt! /K.

Ett år sedan du försvann från jorden nu. Älskade vän, jag saknar dig så. Om jag ändå kunde få höra dig skratta och sjunga igen. Det skulle betyda allt. Älskade Simone ♥


Postat av: ab

Once you go mac, you never go back!

2011-10-10 @ 23:44:26
URL: http://recently.se

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0