Fredag 7 oktober 2011

Hallå :)
Superskönt att det redan är fredag, som jag har längtat!
Jag har i alla fall suttit och skrivit på tentan nu hela morgonen i princip, så jag tar en liten paus nu. Jag har bara sista uppgiften kvar, sen är den klaaaar! Dock känner jag att jag måste lufta huvudet en stund om det här ska funka. Men det ordnar sig. Jag tänkte ta och plocka lite i rummet för att verkligen ta en lång paus. Men förhoppningsvis blir jag klar ikväll! Om inte har jag ju hela förmiddagen på mig imorgon, då jag har konsert på kvällen sen. Men den kommer bli klar i tid i alla fall! Jag kan ju skriva halva nu och andra halvan i morgon? Aja, vi får se :) Jobbar jag på riktigt bra kanske jag belönar mig själv med en sväng på Pubrundan :) Vi får se, vi får se.

Jag ska även börja arbeta ikapp med externa, då praktikfall 2 släpptes på Bb igår. Baah, vad allt känns krångligt just nu. Mycket att göra fram till början av november. Men that's life!

Klarade i alla fall Praktikfall 1 på externa - yaaaay me! Nej, men nu ska jag fortsätta att driva runt här innan jag sätter mig in i sista frågan. Xoxo /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0