Fredag 21 oktober 2011

Hejsan!
Idag tog jag ännu en lång sovmorgon. Sköönt. Men jag kan inte hålla på såhär varje dag inte. Blir inte bra i längden.
Anywho, har suttit och pluggat på stadsbiblioteket i 3h idag. Skönt. Börjar äntligen hitta lite stake till att börja med uppgifterna. Sitter även och jobbar lite med det nu, men det är så mycket störningsmoment hemma!

Men ikväll tror jag att det blir en liten paus i alla fall, ska nog mysa och kika på någon film!
Får bli lite mer pluggning imorgon också. Kommer nog gå till bibblan imorgon för att sköta en annan skoluppgift, eller så jobbar med den hemifrån. Vi får se!

Har även varit och kollat på lite mer halloweenkostymer idag. Börjar bli svårt att välja nu! Men på måndag ska Joel med och köpa sin kostym också, så då kanske jag kan tvinga ur honom lite smakråd! Haha, stackarn.

Men nu ska jag fortsätta plugga lite så jag kan lägga ifrån mig böckerna tidigt! Puss :) /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0