Torsdag 3 november 2011

Hallå alla läsare!
Denna vecka har det varit en mycket upptagen vecka - den fruktade tentaveckan. Men det gick ganska bra på tentan i alla fall. Hoppas på godkänt!

Så, som sagt, hela måndagen och tisdagen har jag suttit och pluggat med Joel, Oskar och Joakim. Det har gått bra faktiskt. Men till nästa gång får jag verkligen inte vara så efter som jag har varit inför denna tenta. Det funkar bara inte.

Idag hade vi presentation av vår fördjupningsrapport på ledarskapen. Den gick också rätt bra faktiskt. Vi pratade lite betyg med Signe efteråt och det ser lovande ut!

Ikväll blir det till att gå på körrepet och sedan bara chilla. Blir nog tidig kväll, då jag är rejält trött! Jag gick ut och tog en öl med Oskar och Joel igår, först gick vi till O'Learys - supertrevligt! Sedan gick vi och käkade lite smått på Södergrillen innan vi köpte med oss några öl och gick hem till Joel och Robert och kikade på The Big Bang Theory. Klockan hann väl bli drygt 22:30 innan jag gick(sprang nästan i mörkret) hem för att sova. Jag skulle upp 06:30 idag, så det är väl klart att jag är trött!

Nu är i alla fall båda kurserna avslutade och det känns sååååå skönt! Fast de nya börjar på måndag och tisdag. Bara att fortsätta att köra på då! Hoppas att mina böcker hinner komma i någorlunda tid. Två böcker bör jag få på måndag/tisdag och en sista hoppas jag kommer inom nästa vecka också. Har kollat på schemat inför kurserna och det finns verkligen inte tid att vänta på böcker! Speciellt inte i Ekonomiska Styrningen. 

Idag har jag äntligen gjort det. JAG HAR BESTÄLLT MIG EN EGEN MACBOOK PRO 13"!!!!!!!!

Men nu ska jag chilla lite, innan det blir mat och sedan kör! Hörs då :)  /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0