Torsdag 10 november 2011

Hallå alla!
Idag har varit en slitig dag. Började med att jag vaknade halv sju - suuuupertrött! Tog mig evigheter att somna igår. Blä, hatar när det blir såå! Jag tog mig upp i alla fall, var i skolan kl. 08:00 för att plugga lite EkoStyrning. Gick bra faktiskt, har jobbat igenom övningarna för block 1(kapitel 1-3). Ska snart sätta mig och läsa lite på block 4, som vi hade genomgång på idag och sedan fortsatt genomgång av på tisdag.
Det gick faktiskt bra på föreläsningen idag, så än är det enkelt. Kommer väl ta lite tid innan jag slår huvudet i bordet och undrar vad jag har gett mig in på. Haha! Efter föreläsningen gick jag hem, tog in posten, lagade mat + matlåda, ringde mor, ringde TNT Express och nu sitter jag här. De hade varit förbi och skulle lämna min dator idag, men jag var ju hemma(var på en mycket bättre plats - Högskolan...). Jag ska i alla fall få hämta den imorgon på ett postkontor som ligger på Sörby Urfjäll, inte så himla långt bort! Ska ta bussen dit imorgon runt 14:00 för att hämta den!!!! Iiiiiih, som jag har längtat!

Nej, men nu ska jag väl fortsätta läsa lite, så jag kan åka och sjunga med gott samvete! Ska nog läsa lite ikväll när jag kommer hem också. Block 4 var ganska långt, så det är bara att börja. Vi ska samlas i skolan imorgon vid 09:00 och plugga lite, men jag kommer nog åka dit till 08:00 för att börja plugga då eftersom jag måste dra tidigare. Ska nog kanske paxa ett sånt där rum i biblioteket då :) Måste börja med Excel-uppgiften vi har fått också - bajs. Aja, bara att sätta igång! Puss! /K.


BTW! Jag har funderat på att göra lite ändringar i bloggen. Vad vill DU läsa om? Kommentera och ge förslag! :)

Postat av: annelie berg

Bilder, foto, basket, plugg, hem! :)

2011-11-15 @ 19:25:22
URL: http://recently.se

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0