Tisdag 22 november 2011

Hallå hallå!
Idag har jag befunnit mig i skolan hela dagen typ. Vi påbörjade praktikfall 1 på EkoStyr och hade sedan föreläsning. I slutet av den fick vi tillbaka Exter-tentorna. Helt otroligt - men jag blev godkänd!!!!! DEN TOTALA LYCKAN SOM UPPSTÅR ÄR OSLAGBAR!

Jag och Lotta tog sedan en liten shoppingtur på stan, då jag har införskaffat mig smycken, Mac-skydd, en pärm, ny grenkontakt, hudkräm och sminkborttagning. Väl behövligt. Sedan var det dags för ett tandläkarbesök. Även där fick jag goda nyheter! Jag har superbra tänder och jag ligger i lågkostnadsgruppen för tandförsäkring! Wiiihooo!
Fick sedan ett samtal av Lars som berättade lite mer om Kontaktia - arbetsmarknadsdagen på HiG för ekonomer och mäklare. Jag skulle egentligen ha hunnit med så mycket mer plugg än vad jag har gjort, men jag fick ju trots allt 5 av 10p på prov-quizen?? Imorgon är riktiga quizen och jag hoppas att det går relativt lätt på den. Jag har en sammanfattning som jag sitter och läser lite i. Kommer nog läsa igenom den nu innan jag sover, och sedan kolla igenom den igen innan quizen.
Nej, nu ska jag börja - känner redan hur ögonen börjar falla ihop! Puss!! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0