Tisdag 15 november 2011

God day friends!

Idag har jag varit på skolan sedan 08:00 och pluggat. Skönt att få någonting gjort, mindre skönt att komma hem och inte orka något alls. Jag kände redan efter halva föreläsningen att det började bli fullt av information i mitt huvud och bara gjorde som läraren sa efter ett tag. Men men, nya tag imorgon!

Jag har nu på kvällen endast kollat gossip girl, ätit och startat upp min MacBook. Soooft. Sitter dock inte vid den nu, utan jag håller på att ladda den nu innan jag använder den. Ska nog ta med mig den till skolan imorgon i alla fall, så vi ska sitta och plugga där på en föreläsningsfri dag. Känns skönt att vi är engegerade! Vi försöker åtminstone :)

Men eftersom jag fortfarande känner mig trött i huvudet, ska jag dricka lite kaffe, äta en twix(ja, jag vet att jag egentligen inte ska äta sånt när jag inte tränar som förr men jag måste unna mig något!) och kolla ett till avsnitt gossip girl. Sen blir det nog till att läsa lite MF.

Ha en bra kväll! Puss /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0