Söndag 6 november 2011

Hallå :)
Idag har jag inte gjort så mycket. Åkte och sov över hos en kompis igår kväll, så kvällen blev lite mer lyckad än vad det skulle varit. Mys!

Idag har jag mest sovit bort dagen också. Hihi, men jag får faktiskt göra det nu när jag är ledig på riktigt!
Imorgon börjar nya kursen Ekonomisk Styrning, som sägs vara ganska svår. Men jag tror att det kommer gå bra ändå. Bara jag pluggar efter föreläsningarna så kommer det nog inte vara sådana problem.

Ikväll ska jag nog inte göra sådär supermycket. Kommer säkerligen se på Gossip Girl - Ja, jag är fast - och kanske läsa lite körkortsteori! Måste ju ta det där förbaskade körkortet snart...

Nej, nu ska jag dricka upp min kaffe och sedan ta mig till Willys för att spendera lite pengar. Blääää. Haha, men äta bör man, annars dör man! Puss :) /K.

(Sitter och nästan räknar ner dagarna tills min mac kommer!)


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0