Måndag 7 november 2011

Halloj!
Just nu sitter jag och väntar på att mina ägg ska koka klart. Blir fint med lite kvällsmellis såhär i mörkret :)
Idag har jag inte gjort sådär himla mycket. Hade första föreläsningen i EkoStyrning idag, vilket gick ganska bra. Det känns som om jag kommer hänga med mycket, bara jag pluggar de där timmarna 08:00-17:30 typ :P Och förstår jag inte efter det, så skulle jag plugga tills jag förstod. Sova kan man göra när man är död, right?

Efter föreläsningen tog jag, Joel och Oskar en matbit på donken(känns nästan som om vi är stammisar där nu?!) och sedan mötte jag Johanna vid badhuset. Jag ska få låna hennes böcker i EkoStyrning tills mina har kommit. I alla fall textboken. Hämtade ut min övningsbok och marknadsföringsboken idag. Usch vilka hemska böcker! Och jag tyckte att Externböckerna vägde mycket? HA! Dessa böcker väger definitivt mer.

Jag har nu på kvällen suttit och läst igenom block 1, som vi hade genomgång på idag typ. Ska kanske göra klart "läxan" vi fick också. Men först: mellis och gossip girl! Tjingeling! /K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0