Fredag 25 november 2011

Hallå där! Nu har jag anlänt till Stockholm. Det ska bli så himla skönt med en helg i storstaden. Jag ska få träffa både min kusin och min halvsyster! Det var suoerlängesen jag träffade båda. Stor puss på er!

 

Dagen har väl varit som vanligt. Jag var verkligen tröttast imorse när jag vaknade. Fy bubblan. Men så kan det vara! Jag klädde mig i ett leende och drog till den(nästan den enda!) tidiga föreläsningen vi hade i EkoStyr idag. Det var väl som det brukar. Göran står och pratar och pratar och pratar. Haha, men det är väl värt det! Jag fick i alla fall beröm av honom idag. Han undrade om det var någon som hade med sig sin övningsbok, då han skulle visa en grej. Jag gav honom min bok att leta i och jag fick beröm för att jag hade jobbat på bra med övningarna! Yaay :) Nu har han väl bra stora förväntningar på mig :P Haha, nej då. Men fortsätta jobba ska jag då göra! Jag måste få ett bra betyg på denna tenta! Jag hoppas hoppas hoppas!

 

Ikväll har vi bara chillat och legat och kollat på en film på tv:n. Myyyys! Dock börjar jag bli sjuk känns det som, och jag hoppas att det inte bryter ut  i en superförkyldning! Då blir jag riktigt ledsen :(

 

Jag vet inte om jag kommer hinna uppdatera något mer under helgen, men vi får se om tiden räcker till! Hoppas att ni klarar er utan uppdatering :)

 

Puuuuuuuss! /K.

 

fetlänk till Annelie!



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0