Onsdag 2 mars 2011

Hallå!
Kan börja och säga att man står med i tidningen idag, som ni ser! Toppen! (y) :)

Annars, så har jag varit hundvakt idag åt Lotus. Han mest sover hela dagarna, så det är väl inte så mycket att vakta egentligen. Men men, sen har jag läst ca 5 kapitel ur Borta med Vinden. WOHO! Halvvägs igenom nu! :D
Var även ner på gymmet för att få ett träningsprogram utformat för just mig, sen övningskörde jag hem med mor ifrån stan.

Imorgon ska jag nog försöka mig på Org&Led, i alla fall en stund. Ska väl försöka göra åtminstone 2 uppgifter. Då har jag kommit mycket mycket långt! Ska kliva upp när Lotus kommer imorgon igen, vid ca 07:40. Blir att käka frulle direkt och sedan sätta igång. På eftermiddagen har jag även bokat ett yogapass med mor och AC. Ska bli roligt att få se vad jag har för muskler egentligen! Och jag som tycker att jag är vig.. Jodu, det får vi se om jag är imorgon! HAHA!

Nej, men nu ska jag förflytta mig till vardagsrummet. Ska käka lite glass och glo på travet med pappi. Senare blir det nog "tidig" kväll för att lägga mig och läsa ytterligare några kapitel. Om jag fortsätter i denna fart hoppas jag att jag kommer vara klar(eller ha ytterst lite kvar i alla fall) med boken i slutet av veckan! Den har verkligen blivit mer och mer spännande för varje kapitel! :)

Nu: glass och trav!

PUSS! /K.

Ps. Fick lite vårkänslor idag när solen sken så fint, blir en liten bild på det också! :) D.s


Postat av: angelica

Ja men visst är det ett vitrinskåp! och tack så mycket! :)

2011-03-03 @ 09:18:48
URL: http://angelicccca.blogspot.com

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0