Måndag 17 januari 2011

Hallå! Tänkte att jag skulle blogga lite nu så jag inte behöver plugga! ;)

Idag är det då måndag, segaste dagen! Jag hatar verkligen måndagar. Värsta dagarna. Man är alltid så jävla trött i kropp och knopp efter helgen. På måndagar borde vi börja senare!

Sitter just nu här med en kopp Ingefära&Citron-te i en termosmugg. Mums. Måste börja bli frisk nu!
Har varit sjuk i evigheter känns det som! :(

Ikväll blir det nog att fortsätta läsa klart Mrknför så man kan börja skriva på den imorgon(skriva ihop det viktigaste). Om jag hinner ska jag nog plugga lite matte också. OGILLA! Behöver verkligen hjälp med den. Eller inte nu kanske, för nu måste vi ju räkna om precis allt som vi har hållt på med hela HT-10 för att vi "inte kunde det". BAAH! Snart måste ändring ske. Annars kan jag lika gärna räkna kursen på egen hand. Det skulle säkert gå mycket bättre faktiskt! Nej, nu ska jag ta och kolla runt lite innan jag måste börja plugga igen. Satt faktiskt och läste hela TVÅ kapitel i Mrknför hos farmor&farfar! Det är mer än vad jag gjorde idag på lektionen. Pussss! /K.



Baby, you're a firework!


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0