Tisdag 6 december 2011

Hallå mina tappra läsare!
Jag hoppas att jag inte tråkar ut er allt för mycket med mina korta inlägg, men jag har helt enkelt inte mer att säga om dagarna...
Idag har jag i alla fall varit i skolan på föreläsning. Den kändes väldigt onödig, men så är det väl ibland..
I övrigt idag så har jag inte gjort så mycket.. Jag skulle plugga ekostyrning, vilket jag gjorde. Men sen tyckte jag att marknadsföringen var lite viktigare, så jag skulle försöka läsa lite i den boken. Jag tröttnade snabbt och la ifrån mig boken. Jag hatar när jag känner att jag måste plugga, men verkligen inte kan för att jag tröttnar på litteraturen!
Idag är det i alla fall sista dagen med penicillinen - wihooo! Känner mig i princip frisk nu igen, och det är ju huvudsaken.
Jag har även lagt intresseanmälan på en etta idag - och jag ska få komma på visning! Hoppas att jag kan få någon med mig, har ingen aning om vad jag ska leta efter! :S Men det kommer väl säkert gå bra, dock tror jag inte att sannolikheten är stor att jag kommer få den, men man kan ju alltid hoppas!
Nej, nu ska jag försöka läsa lite i litteraturen och kämpa mig igenom kvällen. Kommer nog bli att sova tidigt ikväll. Känner mig i himla trött på morgonen! Aja, puuuuuussheeej! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0