Saturday Night Fever

God kväll alla :)
Jag åkte till Valbo idag som utlovat, och mamma mötte upp mig där för lite sällskap. Kul att shoppa lite tillsammans :)
Jag åkte ju faktiskt dit för att köpa lite julklappar - men det enda jag kom hem med var höst-/vinterskor och en klänning till mig själv! Haha, så kan det gå ibland! ;)
Jag har varit i Kungsgården hela eftermiddagen, därav inget mer bloggande. Nu på kvällningen ska jag bara mysa ner mig i sängen med en film. Eller om jag kollar runt på lite olika bloggar tills klockan blir alldeles för sent! Vi får se hur kvällen slutar :)
Jag kan i alla fall säga att jag fick ett mail under dagen, där jag har blivit erbjuden att vara med på ett framträdanden på fredag med "den bättre" kören som jag även sökte till tidigare i höst. Det saknades en sopran, så körledaren frågade mig om jag ville vara med! Skojsigt :) Hoppas bara att det inte drar ut på tiden alltför mycket då jag ska på eftersläppet till White Sensation-sittningen och tunntömningen på Kåren på fredag!
Men det känns både roligt och nervöst att vara med, hoppas bara att det blir bra som tusan - och att jag bevisar att jag kan sjunga med "de bättre"!
Jag hann även med att knäppa lite nya bilder idag, och bilder på klänningen och skorna kommer! Tro mig, jag kommer ha mycket tid över imorgon - då ska jag organisera lite! :) PUSS för ikväll! Och ta det lugnt - varannan vatten, så mår du bättre imorgon! ;) /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0