Onsdag 7 december 2011

Hallå mina trogna läsare :)

Idag har jag inte gjort så himla mycket, jag drog till skolan och pluggade imorse innan föreläsningen - som började 13:15. Gick på den, drog till affären och handlade med Lotta och sedan gick vi hem till mig och åt mat. Jag lagade kyckling, ris och currysås. Mumma. Vi lyckades även göra klart praktikfall 2 i ekostyrningen - sköööönt.
Nu på kvällningen har jag inte gjort så speciellt mycket... Jag skulle ha läst Kotler(MF), men jag orkar helt enkelt inte. Jag förstår inte hur något kan vara så tråkigt som Kotler... BLÄÄÄÄÄ. Anywho, det kommer nog bli en tidig kväll idag, är redan supertrött. Igår la jag mig vid 21:30, somnade dock inte förrän efter 22:10 då jag fick lite uppmuntrande sms på kvällen. Myys!
Imorgon ska vi i alla fall mötas i skolan på morgonen, men så sent som 10:00. Skönt med lite sovmorgon!
Nej, nu ska jag gå och tvätta av mig sminket och eventuellt gå och sova faktiskt!
(Vilken torrboll jag har blivit! Tips på motivation till typ kvällspromenader?! Eller något fritidsintresse så att jag håller mig i gång om dagarna? PLEEEEASE!)


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0