Måndag 12 december 2011

God kväll!
Idag var jag i skolan kl. 08:00 och började plugga. Joel kom dit vid 09:00 och vi började klura lite på MF-analysen. Detta har vi även klurat på under hela dagen. Gustav och Oskar slöt upp med oss vid lunch och vi skrev lite grann. Det är inte mycket kvar nu, och imorgon ska den vara klar har vi bestämt!
I övrigt idag så har det inte hänt mycket. Jag har skrivit på analysen när jag kom hem. Jag har även klippt till min lugg lite, då jag insett att den har varit lite sne. Sen växer den ju så förbannat, då den behövdes toppas lite. Nu är den helt okej. Lite kort kanske, men den växer ju så att det knakar!
Nu sitter jag och ska dricka en kopp blåbärsté och äta två kvällsmackor. Mumma. Blev ett kort inlägg idag. Kanske inte gör något. Det får bli så ibland. Puss! /K.

Postat av: Emelie - Fotoblogg

Åh, tack så mycket :D

2011-12-13 @ 00:19:00
URL: http://emeliewahlund.se

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0