Love, chance, courage

Jag känner att jag är i stort behov av förändring i min vardag. Jag skulle behöva ändra bloggen(utseende, innhåll - rubbet liksom), pluggvanorna, träningen, hushållsarbete. Jag bloggar om tråkiga saker, jag måste vara intensivare i mina studier, jag MÅSTE börja träna, jag måste börja städa och hålla bättre ordning på mitt rum.
En sak som har stört mig väldigt länge är att jag har en väldigt tråkig blogg... Vad tycker DU att jag ska skriva om eller förändra? Vill du se fler bilder? Vill du höra mig berätta mer om något speciellt? BERÄTTA FÖR MIG! :)
Träningen tänkte jag ta tag i efter nyår. Jag ska köpa tyngder som jag kan ha på benen när jag är ute och går och jag ska nog unna mig ett gymkort på Fjärran. Det blir säkert bra! Det ligger ju nära, är inomhusträning - så då finns det ingen bortförklaring!
Hjälp mig att förbättra min blogg. Jag vänder mig till DIG som läsare, då det är dig jag ska hålla kvar vid bloggen.
/K.

Postat av: Amanda

Mer bilder är ALLTID bra :)

2011-12-09 @ 08:46:42
URL: http://amandawrede.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0