Fredagskväll i Gefle,

Halloj! Idag är det fredag - kul tycker vissa, andra inte. Jag ser just nu inte alls fram emot helgen. Jag vet att jag kommer få sitta helt ensam hela helgen. För visso är det bra, då jag ser en chans att faktiskt arbeta ikapp de uppgifter på EkoStyrningen som jag känner att jag ligger efter med. Men ändå vill jag ha någonting mer att göra. Det perfekta just nu, skulle vara att mysa ner sig i en varm famn med lite godis, ett glas vin och en bra film. Perfekt liksom! Men nu ser ju kakan annorlunda ut, och då får man lära sig att leva med det!
Jag skulle gärna ta en kvällspromenad faktiskt. Om det inte hade varit så himla slaskigt ute! Jag hatar slask. Det är verkligen det värsta med hösten och våren. All slask som blir efter snön. Usch.

Klockan är 20:00. Jag har skittråkigt. Jag skulle, på allvar, kunna gå och sova nu pga brist på saker att göra. Surt. Jag kan faktiskt inte komma på någonting alls att göra. Ibland hatar jag verkligen att inte bo på samma ort som sina gamla vänner. Samtidigt hatar jag mig själv för att inte vara framåt och intressant nog för att skapa nya vänner som jag kan umgås med. Varför är det så att vissa alltid ska sitta ensamma hela tiden? Just nu känner jag mig som en lonely girl. Finns det ingen som kan hjälpa mig att vara mer öppen? Finns det ingen som tycker att jag är intressant? Blä på allt. For now.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0