Fredag 2 december 2011

Hallå! :)
Denna dag har faktiskt gått mycket fort idag. Började dagen med föreläsning 09:15-12:00, därefter en lunch på Wayne's med Lotta och Joel. Jag och Lotta fortsatte sedan till affären för att handla till vårt lussebullsbak! Supermysigt, julkänslan var på topp! Vi gjorde även lite på praktikfall2 i jäspauserna, duktiga vi! Dock blev vi inte klara, men vi ska fortsätta lite nästa vecka också :)
Nu på kvällen har jag bara legat i sängen och kollat på Crazy Stupid Love. Faktiskt en helt okej film. Sexiga Ryan Gosling var ju med. Mums.
Nu ska jag väl snart ta och lägga mig och sova, ska gå upp relativt tidigt imorgon hade jag tänkt. Ska tvätta och sedan åka till Avesta i god tid. Hoppas bara att det går ett bra tåg, men det återstår att se!
Vi får höras mer imorgon kära bloggen och läsare. Puss! /K.
Muuuuuuuuuuuuuuuuums!



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0